Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ !

Δραστηριότητες  για την επεξεργασία και εκμάθηση των ονομάτων των παιδιών του υποχρεωτικού πρωινού τμήματος της κ Βάλιας .

Βιβλιαράκι με το όνομά μου :  εξώφυλλο με τον εαυτό μου , το βραχιολάκι με το αρχικό γράμμα  του ονόματος μου και το όνομά μου με μπατονέτα και τέμπερα .



Ποίημα  με το όνομά μου .

Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου .


Ζωγραφίζω κάτι   όπως το αρχικό γράμμα μου .



ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ : ποια είναι τα μεγαλύτερα ονόματα , ποια τα μικρότερα , πόσα  ονόματα  έχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων  , ποια ονόματα  κερδίζουν .


ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ  !
Παίρνω την καρτέλα μου  και τα χρωματιστά χαρτονάκια με τα γράμματα    και συνθέτω το όνομά  μου ή των συμμαθητών μου με την ίδια διαδικασία .


  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου